17 iun. 2009

Monolog cu Meschinel


- (...)...şi, mă rog, de ce să-ţi tai venele? Lumea toată e în plină criză! ...criză mon-di-a-lă...domn'e!!! Pricepi? De peste tot de pe pământ curg doar lacrimi de disperare şi neputinţă...din cauza crizei... criză financiară, criză spirituală... criză amoroasă... Ca să vezi! Nici nu se mai fute lumea din cauza lipsurilor... Nu că m-ar interesa direct... sâsâi el malefic...

- Nu despre asta era vorba, Tartore... Vroiam doar să îmi spui...

- Ce să îţi spun, drăguţă? Că indiferent ce vei face, vei fierbe în acelaşi cazan? Că fierberile şi angoasele tale scârbos de pământene nu fac altceva decât să mă orgasmeze? Că oricum o întorci, moneda nu are decât două feţe...ambele fără valoare? Mai vrei?

- ...

- Că oricât de mult te-ai căca pe tine, tot la mine ajungi? Eşti pierdută! Personal, nu văd nici o scăpare... Poate doar ... Ce zici de un târg? Având în vedere că tot JOS o să ajungi, îţi propun o soluţie: dă-mi sufletul tău şi te fac fericită până când... ne vom întâlni din nou! Hm? Ce zici?


...aplauze şi aşteptare....

2 comentarii:

  1. toti avem un moment de gen in viata. unii cedeaza. altii nu. iar altii incep sa-i vineze pe cei care propun asta, gindind ca daca tot e vorba de iad, mai bine iti croiesti unul propriu. tu de care parte esti?

    RăspundețiȘtergere
  2. Tare mi-e teama ca tanjind atat dupa fericirea pamanteana, am sa aleg intunericul... pentru ca DUPA viata asta, nu sunt sigura de nimic... Si ma gandesc... de ce sa sufar atat aici?

    RăspundețiȘtergere