8 feb. 2009

Sărutul


Discutam cu un vechi şi drag prieten despre sărut... Şi cum eram în pană de idei, mi-am zis să scriu puţin despre acest subiect... Vorbesc, evident, despre sărutul pasional, pe şi în gură...

Conform DEX-ului... am rămas perplexă:


SĂRÚT s. 1. gură, sărutare, (pop. şi fam.) pupătură, ţoc, (fam. şi în limbajul copiilor) pusi, (fam.) pup. (I-a dat un sărut.) 2. sărutare, sărutat, (pop. şi fam.) pupare, pupat, pupătură, ţocăit, (Ban., Transilv. şi Maram.) ţucare, ţucat, (înv.) sărutătură. (Gata cu sărutul!)

sau...

SĂRUTÁ, sărút, vb. I. Tranz. şi refl. recipr. A (se) atinge cu buzele în semn de respect, de prietenie, de umilinţă sau ca o manifestare erotică; a (se) pupa. ♢ Expr. (Tranz.) Sărut mâna, formulă de salut sau de mulţumire adresată unei femei sau unei persoane mai în vârstă. (Înv.) Sărut dreapta, formulă de salut adresată preoţilor, domnitorilor, boierilor, mai rar unei femei. – Lat.


Acum, eu aş vorbi o ţâră de acea manifestare erotică, atât de dragă unora dintre noi - printre care mă număr, evident!, şi eu...

Gândind retrospectiv... fac eforturi şi tot nu reuşesc să îmi amintesc cum se ajungea la ţucături... Şi nu din cauză de prea multe alcooale... pur şi simplu nu îmi amintesc!

Tot ceea ce îmi vine în minte sunt şabloanele de la teveu unde camera e în slow motion şi după aceea ţoc-ţoc, moment unu după care pe repede înainte - moment doi: în pat!

Schimbul de fluide... micul orgasm, curăţarea gingiilor şi creşterea nivelului de endorfină.... pot fi definiţii mai pertinente decât ceea ce oferă DEX-ul...

Nu pot să nu mă întreb de ce sărutul este un preambul al sexului? Am citit pe undeva că în Roma antică bărbatul se apropia de femeie şi îi atingea buzele, cu buzele lui, pentru a o verifica dacă... a băut vin?!? Continuarea: dacă a băut, treceau la fapte???

Şi pentru că am vrut să văd câţi alţi debili îşi mai pun această problemă, ce e cu sărutul?, am dat cu gogu' şi... căcarea Troiei! Citiţi şi muriţi!


"2.Saruta gentil buzele partenerului tau - Incepeti sarutul cu buzele usor intredeschise. Inchideti ochii si lasati caldura buzelor unul altuia sa va preia simturile. Incearca sa nu strici romantismul primului sarut prin infigerea totala a limbii in gura partenerului/ei, pana-l/o sufoci. Joaca-te cu buzele partenerului/ei, apoi atinge-le incet cu limba. Acesta este momentul care il/o va face sa isi deschida usor gura si imaginatia fiecaruia poate sa fie pusa in practica. Evitati muscaturile agresive, puteti sa va jucati cu dintii si sa muscati usor, fara a provoca durere partenerului/ei. Daca sunteti la inceputul relatiei, nu tine cu tot diandinsul sa-i lasi urme partenerului/ei (pe obraz, pe gat etc.), sa-ti insemni "teritoriul", ca si cand ai avea deja siguranta ca l-ai cucerit si ca-ti apartine. De asemenea, evita sarutul excesiv de apasat, chiar daca pasiunea este foarte mare, partenerul/a ar putea ramane cu o durere la nivelul buzelor sau al dintilor.Daca sarutul devine asa de pasional, incat simtiti nevoia sa-ti extinzi "aria de acoperire" spre obraji, urechi sau gat, incearca totusi sa nu iti umplii parteneru/a de saliva, astfel incat, la sfarsitul "operatiunii" sa trebuiasca sa se stearga cu o batista sau servetel.

3. Adoptati o pozitie confortabila - Nu e chiar placut sa intrerupeti sarutul tocmai cand ati ajuns la punctul culminant, pentru ca tie sau partenerului/ei i-a amortit o mana sau un picior. De asemenea, nu iti strange partenerul/a in brate pana il/o sufoci, lasa-i un spatiu de miscare. "

"Un sărut reuşit trebuie să dureze! Dacă vrei să fie memorabil, sărutul trebuie să fie lung, plăcut, umed, şi foarte excitant. Ochii trebuie să-i ţii un pic între-deschişi pentru a vedea ce se întâmplă şi a savura mai bine momentul, dar nu trebuie să-i deschizi prea mult pentru că ar putea fi deranjant pentru partenerul tău. Tu trebuie să-i arăţi partenerului că îţi place cum sărută şi că savurezi fiecare mişare a limbii lui."

Dacă citeam chestia asta pe la cincisprezece ani, rebelă cum eram, sigur mă zgâiam la ţucătorul meu iar dacă făcea fenta cu limba... mă abţin!

Cam atât despre sărut că s-a tâmpit gogu' şi-mi scoate versuri de manele...

Poate am să revin cu vreo scriere mai romantică despre subject... nu de alta dar, nu vreau să-mi supăr fanii romantici...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu