5 feb. 2009

Frânturi...

Eu m-am îndrăgostit
El nu m-a vrut
anii au trecut
el a plecat...
el a venit...
el a vrut.
eu am acceptat.
şi-am adormit.
şi s-a sfârşit.

//////////////////////////////////////

Dacă ar fi fost să mă desăvârşesc prin durere, aş spune că sunt perfectă.
Dacă lacrimile ar măsura sufletul, aş putea trece drept "Filantropul Mileniumului"
Dacă iubirea pe care o port în suflet ar conta, aş trăi...

///////////////////////////////////////


Nimic nou sub soare: doar zâmbetu-mi amar
Nimic nou sub lună: speranţe în zadar
Nimic nou sub stele: lumină şi-adiere!?!
Nimic nou în mine: doar mai multă tăcere...

//////////////////////////////////////

Rana mea.. e de la fluturii care s-au aşezat prea mulţi în acelaş loc.
Nicio petală nu poate calma arsura lăsată de ei... Nici măcar cuvântul tău preţios...
Doar ploaia, ar putea alunga fluturii... dar eu, mă aflu în cel mai secetos anotimp al vieţii mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu